Diskuze

Diskusní téma: Diskuze

Re: Kousnutí

Kája | 14.08.2016

Vůbec. Je možné, že jste ji vyrušila ve špatnou chvíly. Hadi jsou kolikrát jako lidé. Občas maj nervy v kýblu. Nic se neděje. Kousnutí možná trošku bolí, ale všechno se zahojí :)

Počasí

Nikola | 08.07.2014

Chtěla jsem se zeptat jestli had reaguje na počasí myslím tím zimu nebo léto a tak :-)

Krajticka

Tomáš | 28.05.2014

Dobrý den poridili jsme jsi Krajticku kralovskou cca 5mesicu starou . Koupili jsme terarium o velikosti 100 60 60 bohuzel jsme nemeli terarko prvni ctyři dny dostatecne vytopene což znamena že měl tplotu v terarku cca 24 -25 max teplotu v noci kolem 20 -22 . Nemuže byt prochladlí ?

Re: Krajticka

Kája | 14.08.2016

Tím, že tam byla ze začátku nemuselo to zas tak vadit. Kdyby to bylo více jak týden byl by problém. Ale čtyři dny nemůže být taková hrůza. ;)

užovka červená

Pája | 01.10.2013

Prosím o radu. Jsem úplný začátečník a mám užovku červenou. Prosím je normální, že je celý den zahrabaná v rašelině a písku? Děkuji za odpověď

Re: užovka červená

Kája | 15.08.2016

Ano. Občas užovky i jiní hadi se zahrabávají. Je to většinou, že nemají úkryt. A asi se vám zahrabané někde do rohu. Nemusíte se vůbec bát. Je to úplně normální.

terarijní komplety

Vivaria | 29.12.2012

Zakázková výroba terarijních kompletů i stálá nabídka all-in-one terarijních setů (např. Užovka červená i s teráriem a veškerým vybavením, které je potřeba pro chov), které jsou ideální pro začátečníky či jako dárek.
Více na www.vivaria.cz

OPRAVA

Theodor | 20.12.2012

Dobrý den, jen bych chtěl upozornit na jednu chybu.

Na nadpisu stránky máte napsáno
CHĚL bych mít doma hada.

rada

Roman | 05.11.2012

poradil by mi nekdo nejakeho dobreho chovatele co by mi prodal hada...

Krajta Královská

Pepa:) | 10.08.2012

Pěknej web mnoho věcí poradil:)

Tak se ze mě dnešním dnem stal háďák :D