Diskuze

Diskusní téma: Diskuze

Chtěl bych mít doma hada

Michal 13let | 15.02.2012

Dobrý den přečetl jsem si vaše odkazy a je to velice zajímavé.K věci:Chtěl bych mít doma moc hada jsem ale ještě začátečník a žádného jsem ještě neměl.Podle Vašeho komentáře bych chtěl nejspíše nejvíce Užovku Červenou nebo Krajtu Královskou.Nemám žádné terárium,ale finance by neměly dělat problém.Hlavní potíž mi dělá,že si můj táta domů pořídil ještě papouška Šedého (Kongo).Chtěl jsem se vás tedy zeptat jakého hada by jste mi nejvíce doporučil a také nato jestli by mezi chovem hada nestál papoušek.Ale i tak si myslím,že největším problémem budou moji rodiče =).Ale i tak Vám předem moc děkuji udělal jste na mě obrovský dojem.Moc děkuji a nashledanou

Re: Re: Alterna Blairy

Zbyněk Kopřiva | 08.10.2011

Nemáte náhodou potkany ? ve Vyškově tragický nedostatek.. jinak děkuji že jste navštívili můj web :)

Re: Alterna Blairy

vyskovak.cz | 04.10.2011

Já svou korálovku, když jsem ji měl novou, vyndával už druhý den :D To vy jste to vydržel ještě dlouho :-). Mě teda nekousla, ale já mám takovýho kliďase, že mi jednu dobu nechtěl žrát ani bezbraný holata (teď už se naštěstí vrátil k lovení normálních myší). Had by z toho žádný trauma mít neměl. Prostě ho teď nechejte chvíli odpočinout a pak na něj opatrně (žádný prudký pohyby a tak, to ale myslím každý zná.). No, snad budete mít takové štěstí (i když jak se to vezme, s tím krmením to byl jednu dobu fakt problém) jako já a už vás nikdy víc nekousne. Jen opatrně :-)

Pokud je někdo z Vyškova a blízkého okolí, mohu ho pravidelně zásobovat holaty a skákavkami mastomyší, cena nízká :-)

Alterna Blairy

Martin | 04.08.2011